29. marraskuuta 2013

Älä osta mitään(kö)

Älä osta mitään -päivää taidettiin viettää tänään, omalta osaltani ei tuo päivä kyllä oikein onnistunut, koska ostin joulukrääsää, pari kosmetiikkajuttua ja Oriflamen paketti tuli.


Mutta edelliseen verrattuna Oriflamen tilaukseni oli tosi pieni. Edelleen on menossa kampanja, jonka läpäistäkseni tarvitsen normaalia tilaustani suuremman määrän pisteitä. Tällä kertaa onneksi asiakkaat tilailivat joululahjoja paljon ja tuo määrä ylittyi vaikken olisi tilannut itselleni yhtään mitään. Tilasin kuitenkin Merry Moments kylpyvaahdon sekä se viime kerralla jälkitoimitukseen jäänyt lempparikuorintani Swedish Spa Smoothing Face Scrub tuli nyt.


Wonder Lash on eri muodoissaan HG -ripsarini ja sitä on hamstrattava aina kun halvalla saa. Demona oli joulupakkauksessa oleva Wonder Lash hintaan 5,50€ ja se oli ehdottomasti ostettava. En ole niinkään tuon pakkauksen perään, vaikka onhan se ihan kiva. Wonder Lashin hinta kuitenkin normaalisti on sen 15,90€ niin halusin tuon demon halvan hinnan takia.

Tilaajalahjana sain Master Curl Mascaran, jollainen mulla on jo myynnissä ja nyt myyntiin menee toinenkin.

Ilmaisena demona tuli tuote, joka melkein aiheutti riemunkiljahduksia(ehkä olisikin, jos vanhempani eivät olisi olleet paikalla). Ihan lempparihuulivoiteeni LipSpa Therapy ja nyt sävytettynä!


Käytän kirkkaanpunaista huulipunaa töissä lipstainin tapaan eli sormella töpöttelen vähän sävyä huuliin, niin että huulet näyttävät edelleen luonnollisilta. Se kuitenkaan ei kosteuta huulia ja laitan siihen päälle aina toista lempparihuulirasvaani Oriflamen Tender Carea, jota mulla on se 8 eri tuoksua. Viimeksi eilen mietin, että olisipa niitä sävytettynä niin saisi laittaa huulille pelkästään sitä.

Toiveisiini näköjään vastattiin nyt tuon muodossa :)


Mun ei näköjään pitäisi käydä Tokmannissa ollenkaan kun aina sieltä tulee ostettua jotain kosmetiikkaa. Vielä kun ne on siinä kassan vieressä niin ei voi kiertääkään sitä osastoa mitenkään. Nyt oli kolmella eurolla kaksi Flormarin lakkaa ja hologlitterihulluna tuo oli saatava. Toista kivaa sävyä en löytänyt, joten kysyin äidiltä haluaako hän jonkun ja halusihan se. Tuo omani on GL01 sävy ja voin vaikka puolustella hankintaani sillä, että mulla ei ole yhtään hologlitteriä, jossa olisi neliön muotoisia glittereitä :D


Toinen ostos oli ihana Flormarin luomiväripaletti sävy 07. Meikkaan käytännössä päivittäin ruskealla ja tämä paletti näytti tosi kivalta reissuun otettavaksi.


 Kuvassa sävyt vääristyvät aika kiitettävästi, mutta täytyy esitellä paletti myöhemmin paremmin ja luonnovalossa otettujen kuvien kanssa.

Kootut selitykset mulla löytyy tuonkin ostolle, koska oon vaan niin pro, että edelliselle ruskealle lempipaletilleni kävi kuvan mukaisesti joitakin päiviä sitten. Saatatte sen muistaa edellisestä loppuneet -postauksesta kun se vaalea sävy loppui. No mulla sattui olemaan samankokoinen monoluomivärinappi, Artistryn Veil -sävy, ja näppärästi siirsin sen tuohon palettiin. Ja nyt se on nätisti tuossa lattialla. Pääsee taas korjailemaan luomivärejä. Toisen sävyn hajoaminen ei haittaa yhtään kun se oli mun iholle liian lämmin.

Toivottavasti teidän Älä osta mitään -päivänne onnistui vähän paremmin.

4 kommenttia:

  1. En edes tiennyt moisesta päivästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään, mutta satuin töissä huomaamaan uutisen, muuten kyllä olis mennyt ihan ohi :D

      Poista
  2. Itsehän tein tuolloin tilauksen BeautyBay:hin, kun oli Black Friday tarjoukset sen verran kivat :D. Eli ei onnistunut kovin hyvin mullakaan :D.

    Kivoja juttuja näköjään Oriflamelle taas tulossa!
    Kiva ois tuo Wonder Lashin pakkaus, harmi vain ettei mun ripsille ole enää sopiva ripsari :/. Ja toisaalta varastossa odottaa vielä 4 korkkaamatonta ripsaria :D.
    Tuota lip spa therapya vois ehkä kokeilla, tosin normiversiokaan ei kovin hyvin riittänyt omille huulille, vartin välein sai olla lisäämässä :/.
    Niin ja olen katkera edelleen, kun menivät muuttamaan täysin tuon swedish spa kuorinnan aikanaan!
    Se alkuperäinen versio hipoi täydellisyyttä, mitä vaadin kasvokuorinnalta, vaan tuo uudistunut oli kyllä niin järkyttävä pettymys sen jälkeen ja ihoni vielä reagoi siihen kihelmöimällä ja kuumotuksella :(.
    Nyt siis jälleen on täydellisen kasvokuorinnan etsiminen käynnissä, mutta Livbox antoi yhden potentiaalisen ehdokkaan mulle, Louis Widmerin kuorinnan :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huonosti ne kyllä oli laittaneet tuon päivän osumaan juuri Black Fridayn kohdalle. Tai ehkä ne sillä halusi hillitä ulkomailta ostamista :D

      Harmi kun Wonder Lash ei sulle käy, mun ripsille se kyllä on paras ripsari, kokeilen välillä muita, mutta aina palaan siihen takaisin.

      Lip Spa Therapyt on ihania sävytettyinä, niitä on kolmea eri sävyä ja tilasin nyt kaikki kun tänään ne tuli demoina tilattavaksi. Teen postauksen sävyistä heti kun saan ne. :)

      Mä en Oriflamea niin pitkältä ajalta tunne, että olisin kokeillut tuota Swedish Span edeltäjää, tuo nykyinen on mun kasvoille ihan ok, sä taidat vaatia vähän tehokkaampaa kuorintaa kuin minä, ainakin blogin perusteella Mun iholla jo Daily Scrub Cleanser ottaa välillä kipeää vaikka se on tarkoitettu päivittäiseen käyttöön ja on hellävaraisempi kuin normikuorinta :D

      Poista