9. syyskuuta 2012

Ihana äiti

Blogissa on ollut vähän hiljaisempaa viime päivät ja se johtuu taas ihanasta netistä. Lisäksi toinen koiristani tuli hoitoon viikonlopuksi, joten sen kanssa on ollut kaikenlaista tekemistä. Ja ensi viikolla on kokeitakin joka päivä eli kiirettä riittää. Lisäksi kameran akku on viimeisillään ja laturi on jossain muuuttotavaroiden seassa vielä paikassa X. En ole vielä jaksanut purkaa kaikkia tavaroita. Ehkä nyt olisi aika...


Vanhempani olivat serkkuni luona käymässä viikonlopun ja sinne on matkaa 300km, tuliaisena ihana äiti toi minulle Escadan Island Kiss -tuoksun. :) Escadahan on lempihajuvesimerkkini eli tykkäsin kovasti. Island Kissiä minulla on vain minipullo keräilijöille suunnatussa Miniature Setissä. Enää himotuslistalta puuttuu Ibiza Hippie ja Rockin' Rio. Äiti toi myös kahdet korvakorut, mutta niistä ei ole kuvaa tuon kameran takia.

Kaikki Escadat(ja Marine Groovea tuplat)

Jonossa olisi vaikka miten paljon postauksia valmiina kun vain saisin kuvat ladattua nettiin, mutta näin hitaalla yhteydellä siinä kestää ikuisuuksia. Aina en saa edes bloggeria auki :( Pitää koettaa löytää opiskelijan kukkarolle sopiva netti ja pian.

Ehkäpä JT Beauty Outletin tilaus tulisi viimein huomenna.

2 kommenttia:

  1. Heh, minä möin jokin aika sitten eräällä fb:n kirppiksellä just tommosen miniatyyrisetin mikä sulla on =)

    VastaaPoista
  2. Mä olen taas päinvastoin yrittänyt metsästää noita muita settejä itselleni :) Vaikkakin ne on melko arvokkaita ihan kaupasta ostettuna, tämä taisi olla 39 euroa.

    VastaaPoista