5. kesäkuuta 2012

Vaihteeksi mukava päivä

Viime aikoina on ollut kaikenlaista ikävää, mutta tänään sai onneksi piristystä useammastakin lähteestä.

Ensinnäkin oli viimeinkin hiustenleikkuu, kiva päästä eroon tästä uloskasvaneesta letistä ja keventää muutenkin kesäksi päätä. Mun hiukset on niin kauhean paksut ja kasvaa nopeasti, kampaajakin käski olemaan syömättä niin hyvin niin kasvuvauhtikin hidastuu ja hiukset ohenee :D. Taidan kuitenkin jatkaa samaan malliin, koska en aio luopua paksuista hiuksistani joita niin monet hiirenhännän omistavat kahdehtivat.

Hiusten malli säilyi samana, tämä on ollut mulla parisen vuotta suunnilleen. En tykkää vaihtaa mallia kovin usein ja tälle en ole vielä löytänyt mitään tarpeeksi hyvää korvaajaa, joten saa mennä tällä. Tää on niin ihana kun mulla on paksut hiukset joten saa tosi paljon kerroksia. Mulla tosin on ilman tuota otsista, sivuilta vain on vähän lyhennetty kerroksittain. Hiukset on mulla ruskeat eikä mustat, olen niin vaalea että mustissa hiuksissa näyttäisin varmaan Kaunalta tai joltain.



Kynsille tein vain pikalakkauksen kun huomenna ehdin vasta lakkailemaan kunnolla niin en alkanut väkertämään mitään näihin. Laitoin jellyjä kynsiin marjaisissa väreissä eli Oriflamen ihanaa fuksiaan vivahtavaa pinkkiä Cherryä sekä Nivean Calcium Power Glossia sävyssä Fuchsia Gloss. Sen kanssa meinasi kyllä mennä hermot, Oriflamea tarvitsi 2 kerrosta, tätä neljä ja silti se kuulsi läpi.


Paras juttu tänään kuitenkin oli ylläripaketti postissa. En ollut tilannut mitään mistään eikä paketissa ulospäin lukenut lähettäjää tai muitakaan viitteitä siitä. Olin ihan ihmeissäni mikä se on. Avatessa kuitenkin löytyi tosi kiva yllätys Oriflamelta.


Giordani Gold Bronzing Pearlsit uutuussävyssä Natural Peach. Juuri kun olen töissä alkanut aktiivisesti käyttämään persikan sävyisiä poskipunia. Oriflamella osataan lukea ajatuksia värien suhteen näköjään.

Valikoimaanhan kuuluu 4 sävyä, alkuperäiset sävyt vaaleanruskea Natural Bronze ja ruskea-koralli/pinkki-mikälie Natural Radiance sekä uudet sävyt Natural Peach sekä tummempi ruskea Dark Bronze. Näistä olisin itselleni valinnut juurikin tuon Natural Peachin tai sitten Natural Radiancen.

anteeksi sotkuinen peili kun unohtui suojus 
laittaa sille välille kun kävelen sisältä kuistille.

Näitä ehdin jo kokeilemaankin poskille ja sävy oli aivan ihana, juuri sopiva minulle. Poskipunaa saa laittaa aika surutta reilummin kun se ei ole niin pigmenttistä, mutta nämä puuterihelmet kyllä saavat vähän varomaan. On pigmenttiä vaikka muille jakaa.


Kiva saada tuollainen ylläri postissa, piristi kyllä heti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti