8. heinäkuuta 2012

Blogin piilomainontaa

Viikonloput ja alkuviikot ovat blogissa yleensä hiljaisempia kävijöiden suhteen, joten välijuttuna jotain vähän kevyempää. Ostin pari viikkoa sitten paidan kun oli niin kivannäköinen. Liike oli tosi ahdas, joten en katsonut paidasta oikeastaan kuin kuvan kun mulla oli vähän kiirekin. Tänään sitten kaivelin vaatekaappia ja pakkasin muuttolaatikoihin jo ne, joita en kuukauden sisällä tule käyttämään. Lueskelin sitten tuon paidan tekstinkin viimein ja alkoi vähän naurattamaankin saman tien.


Blogi seuraa mua vaatteisiinikin näköjään. Hauska yhteensattuma. Tuskin kukaan vastaantulija tulee kysymään missä mun blogi on, mutta piilomainontaa se tämäkin ;)

Oriflame-edustajanakin on tullut menestystä tässä jaksossa. Viimeksihän myin niin, että olin neljäntenä alueeni Top 10 listassa. Tämän jakson Top 10 selviää tiistaina ja varmaan olen silloin taas listoilla roikkumassa. Tässä jaksossa tavoitteenani oli vain saada 110 kampanjapistettä aikaan, mutta kun aloin myymään niin tilauksia vain tuli ja tuli itsestään vanhoilta asiakkailta ja pian olikin taas jo yli 330 kampanjapistettä kasassa. Kohtahan nousen jo eliittimyyjäksi.

Myyntisummani oli niin suuri, että aluejohtajakin jo soitteli perään. Pelkäsin, että olen unohtanut maksaa laskun tai tehnyt jonkin muun virheen, mutta onneksi huoleni oli turha. Aluejohtaja vain onnitteli mahtavasta tilauksesta ja lupaili lähettää kuun lopussa jonkin yllärin. Kiva odotella mitä sieltä tulee. :)

Saa nähdä miten myynnilleni käy seuraavissa jaksoissa kun muutan ja asiakkaani jäävät tänne. Vaikka juttelimme äitini kanssa jo sellaista kyllä, että hän keräisi tilauksia täältä jo vakiintuneelta asiakaskunnaltani ja minä yrittäisin saada tilauksia ja asiakaskuntaa uudelta paikkakunnalta. Muutan kuitenkin vain 70 kilometrin päähän, joten viikonloppuisin tulee käytyä kotona usein ja silloin myös tuotteet kulkeutuisivat minulta tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti